söndag 8 juni 2008

Hanna min kära Hanna

Hon kom rakt in genom dörren när man vispade ngn sorts sås en vacker och solig dag. Anton varnade mig tyst om att Hanna hade kommit. Jag blev spänd! och då menar jag spänd. jag hörde direkt men såg henne inte, men hörde att det var en härlig röst i huset. Sen kom hon rakt in i rummet å gav en rolig kommentar. det var ngt om mig å min så kallade sås:)
Jag blev helt ordlös men kunde iaf heja å presentera mig. Men hennes skönhet å ögon tog mig med storm. Kärlek vid första ögonkastet trodde jag inte på förut men nog tusan gör jag det nu iaf! Jag har Äntligen fått den tjej jag vill satsa på genom livet och tänker inte släppa taget om henne. Jag får hjälp med sånt ingen annan kan hjälpa mig med. missuppfatta inte det där. känslohjälp eller ilska är jag menar. Jag kommer aldrig sluta gilla den tjej som får mig att sväva på moln eller gör så att jag kan gå på vatten.
Hanna jag vill ha dig med mig ända tills döden tar mig. Helgenn vi haft kommer jag aldrig att glömma och du ska veta att jag verkligen GILLAR DIG!!!

Inga kommentarer: